El curs 2023/2024 començarà el dia 12 de setembre de 2023.
  • Impresos adjunts, degudament omplerts i signats (manualment o digitalment).
  • DNI i la targeta sanitària de l’alumne.
  • Els menors de 28 anys han d’abonar en efectiu 1,12€ per l’assegurança escolar obligatòria.
  • Certificat ORIGINAL amb les notes (ja farem nosaltres la digitalització i el tornarem).
  • 2 fotos mida carnet.
  • El resguard del pagament de matrícula.
  • En cas d’acollir-se a alguna bonificació o exempció de matrícula, cal aportar la documentació del fet causant.
  • El preu del curs complert és de 360€.
  • Es pot pagar la matricula en dos terminis (180€ al juliol i 180€ al setembre).
  • En cas de matrícula parcial, cada unitat formativa costa 25€.
Bonificació del 50% de l'import per a:
  • membres de família nombrosa de categoria general i
  • membres de famílies monoparentals.
Exempció del 100% del pagament per a:
  • membres de família nombrosa de categoria especial,
  • víctimes del terrorisme (i els seus cònjuges i els seus fills i filles),
  • persones amb discapacitat igual o superior al 33% i
  • infants o adolescents en acolliment familiar.
També s'estableix bonificació del 50% per a les persones que en el curs acadèmic actual o en l'anterior han obtingut una beca o un ajut a l'estudi del Ministeri d'Educació, Cultura i Esport i l'exempció del pagament per a les persones subjectes a mesures privatives de llibertat, les persones membres d'unitats familiars que percebin la renda mínima d'inserció i les persones víctimes de violència de gènere.